Heyhey . Thanks for opening my simple blog . I very appreciate it . Don't forget follow me yaa.LOVE YOU ALL .

yeah!

wokeyh! baju tuu aku dah dapat semalam.n thnx too my sistah!

dye yang tlg beli kan tok aku.yea!seronok tak terhingge weyh!

padahal kain jee kot kan?ape boleh buat dah gile kan itu baju :)

ok whts next?hye BAG!wait for mee yeah!

tak saba aku nak beli bag NIKE n VANS tuu..SMART gile kot.

tunggu lah eh.tunggu.aku akan beli punye..

cume mase jee xde niee..mase ade tapi my mama busy jeea..=='

yang pasal baju tuu,kau nak tau ape mama aku cakap?

''lah,baju niee kee?ape yang ade kat baju nie?mama tgk biase jee'

dengan cepat aku BANTAH!

mama niee,baju niee lah yang paling smrt..mama jee yang xtahu nie..

sesedap dye jee cakap baju tuu xde pape..lau xde pape wat pe aku beli kan?

mate orang laen laen.kan? :)

ok aku dah xsaba nak beli bag! :D


wait for mammy yea!EXCITED <3





nie dah EXCITED laen dah nie..astafiruu...HAHAH!xD

RELAX laa GURAW2 jee..

JUST FOR FUN! bye yaw :)
Thanks for reading and please come again .