Heyhey . Thanks for opening my simple blog . I very appreciate it . Don't forget follow me yaa.LOVE YOU ALL .

BLOG,aku dan KAU :(

yee,saya memang suke bukak BLOG awak.nak tau sebab?yeah!

Sebab blog awak banyak lagu..lagu awak semue BEST2!membuatkan saye rase AWW <3 soo,xbace pon xpe kan?dga lagu dan updates BLOG sendri.

COOL bukan? ( Y ) *xde lah gurau2 jee:D


blog dye nie best,xbosan bile bace .dah pas nie kau boleh buat NOVEL pasal hidup kau :)

aku orang pertame beli NOVEL kau nanti .YEAH!


dah,aku nak cite pasal aku sekarang niee haa..nampak tak muke SELENGE aku niee haa?


ape BOLEH buat dah DEMAM

nie nak MELEKAT kat badan

aku nie kan?dengan selseme lagi

tengok nie!sekarang pon dye asyik MELELEH jee =='

elelelel!korang GeLi lah tuu kan.

tak yah laa geli melli.kau macam xpernah selseme jee kan.:D

kali nie aku sakit sorang sorang jee yaw.

n YEAH THATS COOL BABE ( Y )

dulu aku saket ade orang TERSAYANG teman kan,tp sekarang.

dah xde dah.xpee lah aku pon tau sape aku kan.ecehceh.

semalam pegi klinik at KPJ tuu,doc cakap 39 C".

HEBAT bukan?patot nye kene tahan wad.aku xNAK!BOSAN tahu dok kat sane!

duduk rumah lagi baek bukan?boleh online.boleh updts BLOG kan?

even kepale otak tenga PENING tahap @#$%%^^&! haa!aku tetap buat keje.:)

POWER x?maklom laaa..orang lau keras kepale mcm nie lah GOMAN eh! :)

apee?? kau tak SUKE?ok kau boleh GOODIEE! :D

Akuuu...sbenanye tenga tunggu msg dari si dye..tapi,hmmmmmm..

xpelah aku faham dye busy :(

nak suh dye teman aku msg pon dah cukop tok kurang kan ase saket nie..

tapi....

xpelah..tak nak ganggu dye..:,(




Thanks for reading and please come again .