Heyhey . Thanks for opening my simple blog . I very appreciate it . Don't forget follow me yaa.LOVE YOU ALL .
bhahahah!kau boleh tak jangan bagi aku pecah perot bace blog kau?kelakakakakakaka...serious KELAKA lah!NAK CAKAP TU FACE TO FACE MEH.kakak xmakan orang dik..hahahah!GELAK GELAK jugak tapi aku TERASE ape yang kau tulis tuu even bukan tok aku.tah aku xtahu muehehe
--'






aku tak de pon nak salahkan kau,kau RELAX jee boleh kan?
membuatkan aku PK bukan2 pasal korang nie sebab si DYE tuu bukan sekali due buat hal.dah banyak kali.yee!memang aku nak salah kan si DYE dan bukan kau,yang kau EMO xtentu pasal NIE nape?hahahha..RELAX laa babe..<3



aku nak salahkan kau pun xboleh kan.yea,aku xknal kau pon.kenal macam macam tuu jee..
BERCAKAP ape tah lagi kan?soo yaa,memang xahh kan nak salahkan kau tetibe..ape?kau ingat aku nie gilee err tetibe nak SALAHkan owg.=='
OH HEY,nape tak nak approve aku ek?satu soalan yang MENARIK bukan?hee~ :D

AKU BUKAN lah Great stalker yang kau maksud kan itu..MEMANG tidak lah kan aku nak stalk kau kan?ape aku dah xde keje laen nak stalk stalk orang?bek aku tolong MAK AKU KAT DAPO tuu haaa..=='


Meh laa snie aku citee kan meh,
mule-mule aku on FACEBOOK kan,ok kat news feed aku xde pon GAMBA tuu.then adik aku plak on9,dye bukak jee HAMBIK kau terang2 gamba tuu melekat kat WALL FACEOOK tuu. :)
yang aku pelik kan,nape nak HIDE2?buat RELAX jeee boleh kan?amendee tah..
lagi HIDE lagi lah orang PK bukan2..orang tuu aku lah kan.GAMBA2 dye nan owg len xde plak dye nak hide2?PELIK BUKAN?hahahah!



dah,kau dah boleh RELAX ok..dah SETTLE dah pon kan problem niee.
alang2 aku TERbukak blog kau tuu,aku bace lah kan ape yang tersirat dan tersurat..
sooooooooooooooooooo,instinct aku memang betol lah kan..aku xpena bukak blog kau sbelom nie,dan aku xknal kau secare mendalam lagi..sbelom aku bukak blog kau tuu lagi aku nye instinct dah mengate kan sendri yang kau memang dalam masalah..tegok kau pon aku dah tahu.










Memang dalam PERCINTAAN memerlukan trust each other kan?tapi ape kan daye..lau owang dah banyak kali wat hal,trust nie dah x boleh nak trust dah..haha..
jangan laa ingat kau sorang jee pena SAKET HATI.macam aku xpena rase pulak kan SAKET HATI tuu macam mane..dah puas dah aku rase weyh.cube lah kau COUPLE weyh,saket hati kau tuu lagi perit dari kau sket hati nan family kau tuu.xpercaye?TRY lah.aku cakap ape yang aku dah rase..xsalah kan lau nak share?SHARING IS CARING kawan ;)


'SORRY' lau kate kate ku membuatkan kau rase mcm TERHIRIS dek pisau.sorry again yew..okie lah byee yeah!
Thanks for reading and please come again .