Heyhey . Thanks for opening my simple blog . I very appreciate it . Don't forget follow me yaa.LOVE YOU ALL .

CINTE ITU BUTE!


yee cinte itu mmg bute.cinte xkenal paras rupe.
yee dan sebab tuu dye senang2 suke owang len even ianye hanye bergelar seorang kawan.
dan aku kat snie tak tahu kenape aku TUNGGU dye dan boleh besaba dengan dye?can anyone give me a answer?hmm..ramai cakap aku BODOH sebab nak kat dye lagi even dye dah wat macam2 kat aku..tapi nape aku xkesah nan ape yang korang smue cakap ek?kee memang aku nie BODOH?serius aku cakap aku betol-2 dah xtau nak wat ape skung nie..lau nak lepas kan dye pegy aku still sayang n cinte kat dye..tp lau aku still agi nan dye aku ase aku dpermainkan jee :(yee mmg btol laa tuu aku sayang n cinte kan dye..mungkin dye xnampk..yang dye nampak semue salah aku..yes!itu lah dye!manusie kan?:)no body is perfect!yes i knw that.
lamee aku tahan.kadang2 aku xlih tahan nan prasaan cembure bute aku nie..dan aku xtau cam ne nak sorok..yee aku sayang dyeee sangat2..mungkin lepas nie ak da xda nan dye..percayelah..dan ini jalan terbaik untuk aku dan dye..memang btol kadang2 orang cakap aku terlampau bagi muke sangat kat dye..tp aku xtau napee lah kawan2..dah tuu sifat semule jadi aku..aku xleh nak ubah2 jam jam tuu..aku bukan robot..:(
kadang2 tuu aku ase macam yaallah!nape tetibe sebak nie..dan mse tuu aku ase mcam somethng wrong..yee..memamg btol ape yang aku rase..dan aku xtahu nape aku lih tahu apee yang dye buat..aku xcube untuk cari..tapi HATI aku nie kuat untuk kate kan bende itu adalah benar..dye owang yang betuah ak ase..serius seumo hidop aku..aku xpenah ase sayang yang teramat kat someone!tapi sayang..dye kadang2 dye xhargai..sumpah aku sedih:(
memang aku tahu lain owang lain care..sorie too say aku xleh nak ber-romantic2 nan dye sangt cz aku takot aku terbiase nnt..dye pon close jgk laa with ma mama..nnt takot ma mom benci dye..sekarang pon aku sedaye upaye tok meng-cover hubungan kami nie..tapi dye maseh xfaham aku :,( lau btol laa owang len tuu lih layan agi better dr aku why not dye pegy jee kat owng tuu kan?susah kee tok kate kan kate putus?cuz memang hati dye kat owang len kan..juz be honest dah cukup tok aku denga dr mulot dyee..dye niee susah tok owang paham dye..dan dye juz like mee cepat bosan..kami xserasi besame myb..hurmm..nak wat macam mane kan..mmg dalam hubungan kadang2 gadoo kan..tapi kami nieee bole dkate kan kejap2 gadooo...dr c2 pun aku lih nampk yang aku semakin kenal dye..tapi dalam mase yang same aku xpaam dyeee..kadang2 dye wat aku pk yang dye nie main2 kan aku jee...tp xbek tuduh2 cam tuu kan..ok now aku xboleh nak paam!SERIUS!OK!bende nie aku btol2 bole paam!dye sorang2 kat umah..dye bosan..satu jee dye nie..dye BOSAN!paam x makne BOSAN?tuu sbb kot dye msg nan owg2 tok teman dye..ok bende nie jee aku paam yg len aku xpaam..hurh..lau aku 24/7 nak kene paam dye yang aku nie sape nak paam?nenek den?aah mmg ak tga kapel nan nenek ak pun sbenanye =='
btol aku ckap aku sayang dye lebih dari family aku..dan berpuluh2 owang minx kapel aku xde satu pun jatuh ati kat sape2..hati aku terlalu kuat untuk dye..dan aku xtau lau ak break nan dye nnt :,( gile trus agknye..heh!dye lau nak curang pun curang lah..aku bkn xleh curang..aku jee xnak..tp lau satu ari aku mmg dah MELETOP!sooorry too say...aku brani curang depan dye!



dalam hal nie aku xleh gak nak salah kan dye..tp satu yang aku xske.dye lau ade nan kzen2 dye nan aku aku dye lupe..msg pun xnak deee..yang aku nie lau kua nan family elok jee msg2..evn takot gak downg tanye2 kan..tp aku sanggp jgk msg dye takot dye bosan kan..tapi dye mane adeee...xde pk skit pon psal aku..aku punye lah tahan xmsg sape2 tunggu msg dr dye tgk dye msg tyme aku otw nak tidoo..dye punye bosan n sunyi jee aku nk kne jage?abis aku macam mane?yeeee aku kan mmg xde PRASAAN KAN?aku mmg BODOH XTAU PAPE KAN?yee yee aku tahu.......terus kan usahe anda..aku mmg TUNGGOL !YEAH!
Thanks for reading and please come again .