Heyhey . Thanks for opening my simple blog . I very appreciate it . Don't forget follow me yaa.LOVE YOU ALL .

Luahan Hati!

hye!
da lame x updte blog cz kas malas sesangt..skrng nie xtau npe tetibe nk updts,tangan nie rajen nak menaip laa tuu..Ok!pape pun i miss u all :)


ok!denga nie yee..kass nak cite niee.

fuhh....ermm..saya betol-betol xpaam nan awak..dan saya xpenah nak paam.
dan xkan penah paam.cz mslah nie xkan slesai lau awak xjujur nan saye.
btol saya ckp lau tipu saya xpat pape pun..bek awak jujo jee..dapat jgk sye slesai kan msalh nie nan tenang.awk ingt sye nie suke laa eh gado2?sumpah xkuase.
sye xtau nape nan sye.npe saye dapat ase ape yg awk ase?myb saya SAYANG N CINTE kt awk sngt2.saya da xtaw cam ne nak ckp nan awk yg saye btol2 Sayang n Cinte kt awak.
hmmmmmm...xkan awk xnmpk smue tuu?ape yg awk nak sye buat agi tok bg awk caye?xcukop agi nan ape sye wat slame nie?ok myb awk xpasan..
sape jee yg nk pasan lau owg tu kite xsuke kan?dr mate awk sye nie smue xbtol..smue sala sye..ini dan itu..bdk tu dr mate awk smue nye perfect.WTV lah kan..nak suke dye suke laa sye mmg da xde hak nak halang kan?hmmm..slame nie saya tahan jee xnak ckp nan dye sampai dye tego pon saya wht dono..owh yaa..4 ur infomation saye x pena kapel nan dye..soo puas skrng kan?
wat pe sye nak tipu awk kan.xpat pape pun.myb mse tuu sye da terlebh rapat nan dye.dan sye anggap dye cam adk bradik saye jee.cam kes awk nan dak sekelas awk laa kan?sooo..saya lih laa kan kwn nan dye cam ne awk kwn nan dak sekelas awk tuu skrng kan?hmmmmm..
tah laa wak..sye xtau laa npe nan awk..btol sye ckp lau da xnk ckp jee..sye lih trime..awk g jee kt dye..dye kan PERFECT.slame nie ape yg saye ckp..smue nye awk ckp mrepek..tp tu smue kenyataan..jangan pelik lau saya ckp sye tau smue psal awk.dan sye tau ape yg awk wat..
sbb itu smue Kenyataan!dr c2 awk dah lih nmpk yg sye btol2 care about u..yelah..awk mne nak nmpk ape yg sye wat kt awk..yg awk nmpk keburukan sye jee..btol saya ckp nan awak..lau SERIBU owg yg awk kple dan awk buat bende yg same kt downg cam ne awk wat kt sye skrng nie..Seribu kali awak clash nan downg..cz downg xtahn..sakit ati..pedih hati..smue ase ade..saya ade lagi nan awak nie sbb saya saba...saba tuu lah yg wat saye betahan nan awk..bg awk pluang..tp tuu smue awk xnmpk..xpe lah wak..hmm..4 ur information saba bkn lah jenis yang saba..dan saya seorng yg ego.tp bile saye kenal nan awk smue nye brubah..saya kawal smue ego n keras pale sye..thts y i LOVE you..
lau owg nk ckp yg saye nie desperate kt awk,eh ckp laa..saye kesah apee..tp sye maseh waras agi..saye ade ati n prasaan..saya xske di due kan..cz HATI saye tok awak bkn separuh..tp smue..
mcm awk ckp yg awk pun xtaw npe awk wat sye cam nie kan.n now sye da tau npe awk wat cam tu..cuz awak xnak owg len nmpk awk ble kple nan dye kan?
cz SMUE owg xske kt dye kan?yee btol sngt lah tuu..thts y hati awk skrng laen laen.
bkn kt sye..awk nan sye pun nak cover dr smue owg yg awk da xske kt dye kan?saye dkire MAKSANGGUP lah kan?hmmmmm....mmg tuu keje saye..xpe da BIASE sngt lah tu.
mcm awak cakp lau awak break nan saya skali pun awk xkan kple nan sesape kan?awk tipu..saye bole bett nan awk..yang pas abs skola nie awk mst kple nan dye..iyee lah kan..lau nak kple kt skola xbole..owg smue xleh trime kan?
okieh..nie ape yg saya ASE..dan nie dikire pendapat saye..cz awak xpena nak bgtaw saye bende yang sebenar..awk suke laa kan sye ckp smue nie kan?patu bole laa awk ckp yang saye nie suke MREPEK2 KAN?
hmmmmmm...bile saya dpt tau tuu..air mate trus mengalir..saya xtau sama ada tu btol awak o x..
ape salah saye smpai awk sanggup wat saye cam tuu?yee mmg saye seorng yang SUSAH TOK MENANGIS..lau saye da Menangis tu makne nye hati saya betol2 sakaet wak :(
kan saya da pena ckp yang saya da sanggup hadapi nie smue agi..sye dah xlarat dah wak..hati nie sket sesangat..
Saye mmg nak tgk awk bhagie..tp awk tlg laa btaw saya yang awk nak yg mne satu?
cz saya bkn BONEKA yg boleh dipermain kan..saya ade hati dan perasaan..if awk ckp yg awk nk nan dye..ok thn..goehead.saye lih trime nan hati yg terbke..atlease lau awk da bgtaw tuu..saye da xnan awk agi..xde la saye saket ati o jles x tentu pasal..awk pun da lih wat ape yg awk suke..da xde sape yg nak kongkong awk agi..lau dye yg nak kongkong awk tu terpulang laa kan kat dye..da jd HAK dye kn...soo yaaa....saya nak ckp psal membe kite..anak amran kan..ok..dye da kple soo balak dye kua nan pemwan len..pemwan yg dye kua tu pun membe sye..nak tau ape balak dye ckp nan pemwan yg dye kua tuu?ok!dye ckp cam nie,aku suke kau..TP aku sayang anak AMran..soo,nak tau ape yg anak amran wat bile dye dpt tau?
dye suh pemwan yang dye kua tuu kple nan balak dye..cz dye xnk sket kn ati sape2..cz hati dyw Owg xpena nak pk..soo thts y dye wat cam tuu..
cite kite lebih kurang nan anak amran tuu..
ke awk pun nak sye wat cam tu?saya bole jee nak ckp nan dye sendri..lau itu ape yang awk nak.
sya boleh buat..lau saya da buat nie bkn bermaksd saya da xsayang awk n cinte kt awk..dsebb kan saya SAYANG n cinte kt awk lah saya wat cam tuu..cz sye nk tgk awak bhagie..sye xsanggup tgk awk sesedih..
bia lah lau owg xpena pk pun psal hati sye..sekurang2 nye saye jage hati owg..
nnt bile owg tuu da besa..mst dye ingt ape yg kite wat..
dan owg tu akan pk blek ape yg sye wat nie adalah BENAR!
saya malas nak gado2 nie pun sbb..mcm awak nyatekan mase awk ckp kt pemwan tuu..'KAU NAK GADO PSAL SOWNG LAKI WAT PE..MCM KAU KOMFERM2 JEE KAWEN NAN DYE BLE DA BESA NNT'kan?ini staement awk hari tuu kan?ok..awk sendri da ckp cam tuu tp npe ske tgk kite gado2?hmm awk?..
xpe lah wak take ur tyme k..pk masak2..jgn wat saye tertanye2..yang awk nie wak itu..
saye nak jawapan mmg dr hati awk..bkn dr mulot awk..
plez..tok kali nie jee sye nak awk pilih antare saya o dye..
tp..better awk g kat dye..cz mmg da jelas awk sayang n cinte kt dye..dan itu KENYATAAN.

*LUAHAN HATI NIE MMG BTTOL2 DARI HATI YANG TGA TERHIRIS DEK PISAU.
lau ade pape yang sala..harap d ampun kan..cz saye btol2 xpat jawapan yang sebenar benarnye..
:(








Thanks for reading and please come again .